zondag 6 maart 2016

Sneeuwstorm

Elouise, Nora en Sophie zijn met school op wintersport. Ze hebben veel lol, gaan lekker après-skiën en krijgen les van een knappe leraar. Maar er gebeuren ook vreemde dingen. Elouise blijkt een dubbelganger in het dorp te hebben, de knappe skileraar gedraagt zich vreemd en dan is er nog een zwerver die hen in de gaten lijkt te houden...
Op een middag besluit Elouise nog één afdaling te maken, terwijl de rest al terug gaat naar het hotel. Na een paar uur is ze nog steeds niet terug. Waar is Elouise gebleven? En wie heeft er met haar verdwijning te maken?

Het is geschreven door Eva Burgers.


Ik vind het een heel spannend en mooi boek. Toen ik eenmaal bezig was kon ik niet meer stoppen; ik moest weten hoe het afliep! Het einde is heel spannend en onverwacht, maar dat vond ik juist leuk!



Ik raad dit boek aan voor alle mensen die van actie- en spannende boeken houden. Het boek is 12+.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten